Kwaliteitsmedewerker Achterhoek

I-Nova Zorg is een coöperatie van vijf leden en veertien onderaannemers die met een breed scala aan hulpverleners, alle onderdelen van integrale ambulante jeugdhulp in de Achterhoek biedt: Ambulante tweedelijns B-GGZ en S-GGZ, ambulante begeleiding, arbeidsmatige dagbesteding en beschermd wonen.

Om de kwaliteit te waarborgen en te optimaliseren zijn wij op zoek naar een kwaliteitsmedewerker. In eerste instantie ga je aan de slag voor 2 leden (WorkMate Company en GratefulCoaching), waarna vervolgens uitgebreid wordt met taken voor heel I-Nova Zorg. Een aantal collega’s zullen je hierbij ondersteunen. Je wordt ingewerkt en op de hoogte gebracht van alle informatie die er al is. Het is aan jou om alles goed te documenteren en vervolgens als verbinder en coach verbeteringen en veranderingen in de organisaties te bewerkstelligen.

Wie zoeken wij?

Je bezoekt regelmatig de teams om te ondersteunen en aandachtspunten in kaart te brengen. Daarbij ben je verantwoordelijk voor;

  • Het beheer en de verdere ontwikkeling van het kwaliteitsmanagementsysteem. Denk hierbij aan het opstellen van kwaliteitsdocumenten, verwerken van correcties en communicatie hierover, actueel houden van het handboek, voorlichting en instrueren teams;
  • Het registreren en analyseren van klachten en incidenten in samenwerking met de teams;
  • Het zelf actief uitvoerende rol bij interne audits en de bijbehorende rapportages;
  • Het signaleren en analyseren van knelpunten binnen de organisatie die voorvloeien uit audits, klachten en MIC-registraties;
  • Het opstellen van beleidsvoorstellen en verbeterpunten.

Wie ben jij?

Je hebt plezier in het verbeteren van de werkwijzen met als doel de kwaliteit en efficiency te verhogen. Daarnaast ben je een sterke analist en een tactvolle coach die in staat is om mensen met elkaar te verbinden door middel van empathie, begrip en het creëren van gemeenschappelijke doelen. Ben jij;

De medewerker die wij zoeken

  • Ervaren met het implementeren en optimaliseren van kwaliteitsbeleid;
  • Op de hoogte van wet- en regelgeving binnen de zorg;
  • Geordend en accuraat en hebt overzicht en inzicht in het geheel aan activiteiten;
  • Proactief en resultaatgericht;
  • Analytisch als het gaat om het signaleren van risico’s;
  • HBO opgeleid

Wat je mag verwachten

  • Je komt te werken in een groeiende organisatie met ruimte voor opleiding en ontwikkeling.
  • Een uitdagende, verantwoordelijke en zelfstandige functie met veel vrijheid.
  • Flexibele standplaats; Lichtenvoorde, Groenlo, Doetinchem.
  • Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.
  • Reiskosten- en telefoonvergoeding.

Meer weten of solliciteren?

Heb je interesse, stuur dan een email t.a.v. info@gratefulcoaching.nl. Wil je eerst meer informatie neem dan telefonisch contact op via 06-24910136.